Jag har tränat!!

Igår hann vi med mycket. Jag griljerade min första skinka ever och storhandlade mat till ett helt kompani. Och jag fick ett ryck och började packa kartonger och rensa papper. Och jag åt dubbel dos lussebullar. Och gjorde tusen saker till. Men nu till det viktiga, dagens viktigaste. Jag har tränat! Jag har i princip inte tränat något alls de senaste tre, fyra veckorna. Och idag instruerade jag min fantastiska måndags-Body pump. Jag hade ont, och plankan var inte ett alternativ men resten gick nästan smärtfritt. Koreografin satt, ljudet var bra, mikrofonen fungerade och deltagarna var grymma! Ååh, jag älskar mina måndagar. De sätter ribban för resten av veckan och sprider sådan magi!


mina nya kompressionstights från Nelly









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0