Lördagsträning

Men hej, idag har jag tränat! Familjen tog en sväng till gymmet i morse och det kändes så befriande, haha! Det var ju ingen skön känsla i revbenspartierna hela tiden, men jag fick i alla fall till några tunga övningar. Jag värmde upp med rodd och sedan tre set over head squats följt av marklyft, pullups och tre avslutande set med bicepscurls på lutande bänk. Jag trodde jag hade tappat allt i pullupsen så det var skönt att så inte var fallet. Jag körde fem set och fick hjälp av min kära karl de sista seten. Ååhh nu mår min kropp mycket bättre. Jag hoppas jag kan få till ett pass imorgon också, kanske lite benstyrka? 


Jag invigde mina nya tights från 2xU


Nedrans revben som ställer till det


Men jag är väldigt glad ändå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0