Måndag

En måndag utan min Body pump är som ett nyår utan nytt år. Typ ganska konstigt. Igår var jag hos läkaren och fick piller mot min smärta under bröstkorgen. Antingen är det en spricka i revbenet eller lungsäcksinflammation (?). Ont som tusan gör det i alla fall mellan varven. Således blev det ingen Body pump ikväll. Istället jobbade jag till sju och har precis landat i soffan för lite återhämtning efter en lång dag. 

Igår hade vi en toppmysig dag med vänner. Fullt ös med massa barn och massa mat! Man var sjukt mätt efter skinkmackor, köttbullar, prinskorvar, ribs, saffranspannkakor, skumtomtar, ris á la Malta och kaffe. Och tusen grejer till. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0