Dagens träning

Igår packade vi kartonger till förbannelse och kom till insikt att ju mer man packar desto mer hittar man som måste packas. Och idag fortsätter packandet. Men jag startade med lite träning tidigare idag. Helkroppsstyrka med front squats, axelpressar, armhävningar, marklyft, pullups och ett miniset lätta bicepscurls på slutet. Men känslan idag var inte alls på topp. Det var inte lika mycket pump och energi som vanligt, utan mer en sliten, trött och skakig kropp. Jag vet inte varför, mer än att sådant kan svikta från dag till dag. Trots allt så kom jag iväg. Nu är det OS-hockeyfinal för fulla muggar här hemma. Och jag är helt slut. Jag får göra som igår, lassa in en hel massa mat och godis och hoppas det gör susen.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Damn tight ;)

2014-02-24 @ 14:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0