PT-träning

Igår hade jag alltså PT-session nummer två. Efter uppvärmning körde vi ett test i stillastående längdhopp. Det är kanske inte min starkaste gren, men det ska bli roligt och se hur jag kan förbättra den. Sedan var det frontsquat med stång och kettlebel, raka marklyft, excentriska pullups, kettlebellpress på knä samt avslut med suitcase walk. Dessutom körde vi lite gummibandsträning mellan seten för att komma åt småmusklerna. Och det kändes ju inte förfärligt jobbigt igår (bortsett från pullupsen, ajaj). Men godmorgon träningsvärk idag. Mest i rygg och biceps från pullupsen, men även lite i mage. Vi får se om min kropp orkar med lite lunchlöpning. Just nu känner kroppen sig lite sliten, trött och hungrig. Men det är ju bara tidig morgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0