Cirkel




Idag stod cirkelträning med vänner på schemat. Dock hade vi begränsat med tid eftersom jag satt i möte halva dagen och behövde hämta Alicia efteråt. Men jag sprang från kontoret och vi hann få in hela vår cirkel i fyra varv och avsluta med plankan. Och det hela gick fint som tusan! 45 sekunder arbete/15 vila enligt följande upplägg

Omvända burpees
Rumpövning (ligg på mage, spänn rumpan och lyft ben (lår) uppåt)
Mountain climbers
Armhävningar
Utfallshopp
Djupa knäböj
Stående tricepspress bakom huvud
Höga knän


Plankan 3x45 sek


När jag kom hem blev det hockey samtidigt som jag försökte få till någon form av middag. Man tager vad man haver och med västerbottenpaj, pasta, créme fraiche, kalkon, soltorkade tomater, kronärtskocka och några tomater blev det ändå helt okej. Dock blev middagen supersen eftersom annat kom emellan. Efter en paprika till efterrätt och en nu sovande Alicia ska jag få till en varm dusch. 


Dagens goda hopplock



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0