Först kaos, sedan en grym Body pump

Det var inte bara kaos i tunnelbanan idag. När jag kom till Sats låg hela systemet nere, så jag fick räkna köande deltagare tills det var fullt på klassen och sedan neka resten. Det kändes väldigt trist att behöva neka folk som faktiskt bokat sig och fått plats, men jag var tvungen. Jag hoppas de fick ihop någon grym träning, även om inget slår min måndagspump. Hehe. Det var i alla fall fullt ös när vi kom igång och jag fick dela med mig av lite svett för andra gången idag. Dessutom fick jag göra det i mina nya snygga tights. Win win alltså!




Nu ska jag hämta lillskrutt när sambon är på hockey. Och äta. Viktigt viktigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0