Första arbetsdagen

Första arbetsdagen på detta år. Och första efter mammaledigheten. Och jag lever! Igår kändes det jobbigt. Att vara ifrån Alicia hela dagarna, att missa något i hennes utveckling, att gå upp tidigt, att inte kunna sitt jobb så bra som för nio månader sedan, att ha kontoret långt hemifrån, att inte få plats med träning i schemat.. Men nu i efterhand känner jag tvärtom. Underbart att få träffa kollegorna, lite jobb sitter visst i ryggmärgen, jag har trivts, känt mig hemma och har gymmet nästan vägg i vägg. Bara bra saker alltså. Vi får se vad jag säger om en vecka när att göra-listan blivit längre, hehe.

Jag skulle tränat, men satt kvar på kontoret och klurade lite istället. Imorgon ska jag i alla fall försöka ta mig an lite löpning. Nu är jag på väg för att hämta min lilltös som haft barnvakt hela dagen. Åh vad vi ska pussas och kramas. Och åh vad jag ska äta middag efter en klen sallad till lunch.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0