Idag tänker jag träning

Idag har det inte blivit någon träning. Heller. Det har istället blivit träningstänk hela dagen. Jag har gnuggat mina instruktörsskills och försökt göra ett grymt pass till morgondagens Cykel. Det gäller att hitta godbitarna som ger gåshud och träningslust, som inte är sönderspelade och som ska passa alla. Jag är dessutom aldrig riktigt nöjd och gör jag något ska det vara till hundra procent. Så produktionen tar sin lilla tid. Men det brukar bli bra i slutändan. 




Morgondagen bjuder således på dubbla klasser. Och så kommer hela våren att se ut. Lunchcykel och kvälls-Body pump. Härliga måndagar!



Kommentarer
Postat av: Elin

vet du vet du, jag kommer på din pump :) Är nyfiken på både den och nya signalfabriken!

Svar: KUL!!! Då ses vi snart!
Emma Jordell

2014-01-12 @ 17:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0