Under 26



Hej hallå! Imorse försov jag mig och blev lagom irriterad. Men jag släppte det relativt fort och kutade iväg till jobbet. Det var en bra dag, tack vare goa kollegor och det obligatoriska fredagsfikat. Jag skippade lunchträningen och jobbade på tills jag gick till gymmet och fick intervalltips av en kollega. Så jag hoppade upp på bandet och körde två kilometers uppvärmning på elva minuter. Sedan följande

1 min - 11 km/h
1 min - 12 km/h
1 min - 13 km/h
1 min - 14 km/h
1 min - 13 km/h
1 min - 12 km/h
1 min - 11 km/h

Efter det var jag tvungen att vila lite och sedan körde jag cirka en och en halv kilometer tills klockan stannade på 25.51 på 5 km. Och personligt rekord. Jag har aldrig sprungit under 26 minuter. Någonsin! Happy me! Nu har fredagsmyset startat och vi bunkrar onyttigheter och ska spana film.





Kommentarer
Postat av: Elin

Jävlar vad bra du är!
Sen nån gång får du gärna ge mig lite enkla tips för hur jag bygger ett lätt intervallpass på band, skulle gärna vilja komma igång lite innan vi ska ut och bli tipsade av Malin Ewerlöf, för visst tog du det passet på bbc? :)

Svar: Men tack!! ❤️ Åh, det gör jag så gärna! Vi styr upp en dejt och pratar lite löpning! Jisses, jag kommer inte ihåg. Jag tror jag valde det passet..hmm.. :)
Emma Jordell

2014-01-24 @ 21:22:15
URL: http://elinsvra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0