Garanterat larvfritt

Igår startade vi med shopping där jag lyckades hitta en massa bra plagg. Lycklig i själen kände jag att det var dags att göra något åt den översvämmande garderoben. Ett plagg in, ett plagg ut liksom. Så jag startade en rensning och fick bort en hel del. Lagom när jag organiserat alla kläder i alla garderober hittade jag en suspekt larv. Så idag har vi rivit ur alla plagg (igen), skakat och vädrat varenda ett och sprutat Radar i varje vrå i garderoben. Sedan vikt, sorterat och organiserat. Igen. Men nu är det helt klart både larvfritt och välorganiserat. Skönt.


Alicia i sin snygga ziptröja och accessoar från bästa gudmor ❤️




Kommentarer
Postat av: Göta Juck

Meeeen!!!! Sötunge! Jag längtar efter dig! ❤

Svar: Och vi längtar efter er! Buhu 😩
Emma Jordell

2014-01-05 @ 19:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0