Dubbelmåndag

Nu är dagens andra klass avklarad och det gick långt mycket bättre än förra veckan. Musikljudet var mycket starkare även om jag fick kämpa för att höras i mikrofonen. Men det var kanske bara jag som tänkte på det. Idag blev det inte heller några större koreografimissar och jag kände mig mer närvarande, explosiv och full av energi. Precis så som det ska vara! Detta var min sista Body pump på måndagar innan semestern. På onsdag kör jag min sista klass och sedan är vi nästan framme vid semestern. Nu ska jag använda den energi alla fina deltagare gav mig under klassen för att producera jobb ett par timmar framöver. Men först blir det hemfärd och mat, hungrig som en gnu. Trevlig kväll!


Tusen saker och lösa trådar i skallen innan klassen 


Lite mer harmonisk (och svettig!) efteråt. Nu finns ro till att rodda med de lösa trådarna. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0