Löpning fyra kilometer

Igår blev det vilodag från träningen. Istället blev det bad följt av grillbesök på kvällen. Och som jag åt. Två stora grilltallrikar och två gigantiska portioner vinbärspaj med vaniljsås och så en dammsugare på det. Med andra ord hade jag rejält med energi för morgonens lilla runda. Men som vanligt med morgonlöpning, så tycker jag det är allmänt tungt och flåsigt. Men jag försökte ändå trycka på i steget och det kändes som vanligt skönt efteråt. 4.11 kilometer på omkring 22.50 om jag inte minns fel. Imorgon ska jag försöka springa ett något längre pass. Nu ska vi ta vårt pick och pack och åka till Mariefred och fika lite och sedan avsluta med lite shopping. Semester!


Svettigt i skogen


Och väldigt skönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0