Min tisdag

Godmorgon! Efter träning och jobb igår åkte jag iväg till Elitkliniken för lite knäck och fix hos kiropraktorn. Vissa saker hade blivit bättre i kroppen och vissa saker har något lite mer att önska. Men vi jobbar på det. Efter det traskade jag hem i regnet och pudrade näsan, tog med Alicia och drog in till stan för middag med några vänner. Och om det var trevligt? Hade Alicia inte blivit trött på att sitta still hade jag gärna suttit kvar där än. Men efter en stor pasta, lite pannkaka, kaffe och massa prat drog vi hem. En bra tisdag helt enkelt. Nu är det dags för kontoret igen innan PT och mer jobb. Tjing!

Ååh, färska jordgubbar som jag ät i förrgår. Sjukligt gott!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0