Morgonstyrka

Godmorgon! Jag var på gymmet klockan sex (!) i morse för att kunna klämma in allt jag vill hinna med idag. Träning, jobb, kiropraktor, mys med familjen och en date med vänner. Efter att ha varit bortrest en vecka och sjuk en vecka och därmed inte kört detta överkroppspass sedan jag hade PT-tid senast hade jag minst sagt lite ångest över passet. Jag vet hur tungt det var sist och efter diverse bufféer på semestern och avsaknaden av riktigt tung styrka var jag beredd på det värsta. Men, som oftast, var det inte farligt. Det gick faktiskt riktigt bra och pullupsen gick ju nästan som på en dans. Nu har jag skavsår i händerna och har fått en fantastiskt skön start på denna dag. Energin är på topp och nu ska jag se till att använda den på bästa sätt!


Före


Efter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0