Blöt semesterlöpning

Det här med att semesterdagarna går på tok för fort. I lördags åkte vi till Malmö för sjuårskalas och massa mat och godis. I söndags hängde vi i Emporia på dagen och efter pizza hängde vi på fotbollsplanen och körde lite fotboll. Det är ungefär den träning jag fått till i helgen. Igår lämnade vi Malmö och är nu på hemmaplan igen. Efter mycket mat och med en mycket trött Emma tänkte jag att en löptur kanske kunde göra underverk? Sagt och gjort. Jag gick ut, tryckte igång min Garmin och kände att det regnade lite, lite. Jag satte igång. Jag hann väl springa ungefär hundra meter innan det började ösregnade deluxe. Alltså jag blev så blöt att det klafsade i skorna och det gick att vrida ur mina kläder efteråt. Lagom till jag sprungit klart var det uppehåll igen. Men om jag blev piggare? Oh yes! Träning gör underverk med kropp och själ. Fem kilometer på 27.14 får jag vara nöjd med.


Kläderna gick att vrida ur



Brr..



Blött! Kläderna hade nog femdubblat sin vikt efter regnet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0