Strax träning

Igår kom det en rejäl åskskur och vi fick blöta kompisar på besök. Torktumlaren och kaffebryggaren gick varma medan vi lekte och pratade. En mycket trevlig eftermiddag som övergick i sol. Efter fikadejten åkte jag hem till mamma och pappa och satt på deras uteplats och njöt och åt mat. Dagens avslutades med film och djupgrävning i godispåsen. Nu är jag uppe för att dra mig till gymmet för ett överkroppspass innan det är dags för en heldag på Grönan. Jag har ätit så mycket att jag mest känner mig som en uppblåst säl, så vi får se vad kroppen säger om framförallt pullups idag. Jag hoppas på en stark kropp som även orkar lyfta uppblåsta sälar. Haha. Nu kör vi.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0