Tungt benpass

Men aaaah! Jag har precis kört ett tungt benpass med PT. Det var inte min dag idag. Eller alltså, jag ökade på många av övningarna och vissa gick fantastiskt. Men jag har en tendens att lägga (för mycket) fokus på det som är mindre bra. Bland annat mina front squats på dagens pass som jag hade önskat mer av. De gick bra, men liksom inte på räls som under de två senaste benpassen. Och det var tungt, helskotta vad tungt det var! Men det handlar nog om tankarna och föreställningarna innan passet. Hur man tror att det ska gå. Men känslan efteråt? Tjallalaa woho, underbar känsla! Träning är så fantastiskt för både kropp och knopp att det nästan är lite galet. Min drog som ska göra mig starkare! Så. Nu ska jag hem och äta blodpudding med familjen innan jag sätter mig ner framför datorn igen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0