Efter stötvågsbehandling kommer solsken

Idag sprang jag förbi min naprapat för en omgång stötvågsbehandling på båda knäna. Det var inte skönt alls, men efteråt känns ingenting och efter mina tre behandlingar känns det redan mycket bättre. Nästa behandling blir förmodligen den sista och sedan får (ska!) jag testa löpning en vecka efter det. Är det inte fantastiskt?! Okej, vi vet inte om det blivit bra då, men jag har oddsen på min sida om man säger så. Efter det hoppade jag in på Gunnarssons och har suttit där och jobbat undan som tusan. Typiskt bra arbetsplats där man kan inspireras av folk samtidigt. Nu blev jag utkastad så jag fortsätter hemifrån. Min lilla Body balance i morse gör sig fortfarande påmind som en underbar start på dagen. Jag ska se till att få till mer sådant. 



Jag klagar inte




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0