Idag blir det träning

Godmorgon! Det blev ingen träning igår heller. En hel kalendervecka utan ett enda uns av träning. Det var länge sedan, men också välbehövligt för att kämpa sig igenom förkylningen. Nu känner jag mig bättre, men inte hundra. Jag har lite lock för öronen och jag är beroende av nässpray. Men idag vet jag med säkerhet att det blir träning. Dubbelmåndag dessutom. Det ser jag fram emot. Idag blir det även jobb så jag är på väg in till kontoret och hoppas denna måndag inte bjuder på en shock i jobbväg. Igår laddade jag upp med världens godaste lakritsglass i flera omgångar så energi lär finnas i överflöd.


De senaste dagarnas lunch tillsammans med frukt, nötter och oftast lite glass på det. Alltså, inte allt samtidigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0