Lördag

Idag blev det nästan träning. Eller alltså, det blev ingen träning alls. Men jag stod i dörren och tänkte kuta till gymmet tills jag blev övertalad att hålla mig hemma en dag till eftersom jag har en rejäl hosta. Dessutom har jag fått ont i en visdomstand så det känns som det gör ont i halsen igen. Lurigt. Men då kan man göra andra saker som att leka i lekparken, äta glass tills man får nog, se filmer, och börja jobba med balkongen som vi lämnat åt sitt öde. Imorgon hoppas jag på träning, lite shopping för att piffa till hemmet och att ladda inför jobb och dubbelpass på måndag. Herrejösses, jag har inte tränat på en vecka och inte instruerat på tre. Herrejösses, som sagt.


Mitt lilla hjärta tillika viljestarka virvelvind



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0