Lördagsträning

Igår skulle jag sitta och fira in semestern framför fotbolls-VM. Det höll så långt att jag somnade när jag nattade Alicia. Och vaknade mitt i natten. Men det var nog välbehövligt. I morse drog vi hela familjen till Sats. Jag körde överkroppsstyrka. Det blev axelpress, bänkpress, pullups och enarmsrodd. Tungt som tusan men riktigt roligt. Efter det åkte vi hem, åt frukost och gjorde oss fina som tusan. Och nu sitter vi i bilen på väg på 50-årsmingel. 


Greppvänligt..vink vink


Välmatchat i blått


YEAH!




Kommentarer
Postat av: Elin

ibland så gör kroppen det man behöver, nämligen somnar när man minst anar det!
Njut av semestern nu, den är du värd!

Svar: Visst är det så! Och jag antar att det bara är att samla på sig sömn när det väl händer! Tack för i fredags och så styr vi lite träning snarast!
Emma Jordell

2014-06-14 @ 16:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0