Nytt träningsupplägg



Hej hopp! Efter jobbet samlade jag ihop mig mentalt och hoppade (läs: släpade mig) in på gymmet. Det var dags för mitt nya träningsupplägg som jag ska köra fram till nästa PT-pass nästa vecka. Idag blev det front squats, marklyft, bänkpress och enarmsrodd. Jag varvade det med några rehabövningar jag fick av kiropraktorn igår, höftlyft med en foamroller fastklämd mellan lår och mage samt step down med rak höft/rakt bäcken. Idag kände jag mig starkare i mina styrkeövningar än när jag kört samma övningar tidigare, alltså har jag blivit starkare. Tumme upp för det. Nu ska jag rulla hem, bli serverad sparrissoppa och sedan slå upp datorn för jobb.


Yes, träning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0