Söndag med Body balance

Efter en lugn morgon drog jag iväg på en Body balance. Jag har inte varit på Body balance (eller yoga, pilates osv) på år och dar, så idag var det väl helt enkelt dags. Och det var ju helt fantastiskt och inte alls så jobbigt som jag hade förväntat mig. Lite som semester ungefär. Detta ska jag försöka få in fler gånger. Ett till två lugna pass i veckan tills jag kan sätta igång med löpningen igen. Då vore det trevligt att få till i alla fall ett lugnt pass i veckan, rehab blandat med yoga/stretchinspirerade pass. 




Efter denna mysstund mötte jag upp karl och dotter och vi åkte in till stan, lunchade, shoppade och avslutade med en bautabrownie med mjukglass. Alltså heliga makaroner, jag är fortfarande mätt!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0