Teneriffa dag fem

Vi har haft en ovanligt bra söndag idag. Vi vaknade upp med sovmorgon och knatade ner till frukostbuffén idag igen. Och innehållet på min tallrik ter sig mer och mer sockerfyllt. Hur ska tallriken se ut imorgon..?! Men tusan vad gott det är, speciellt croissanterna med nutella. Jag fick ner två hela innan det tog stopp. Och detta efter churros, donuts, amerikanska pannkakor, baguette och en massa paprika. Jag stod mig på detta hela dagens faktiskt. Lite choklad till mellis och sedan var jag nästan hungrig till middagen där vi valde amerikansk buffé kvällen till ära. Mättnaden efter det var total. Mellan allt ätande tog vi bussen till en shoppinggata för att utsätta mig för dålig service och dyra priser inne på Zara. Men jag hittade två klänningar där trots detta och sedan en klänning inne på Desigual. Efter shopping kommer bad, så vi hängde vid poolen innan jag stack till gymmet.


Frulle


Förväntansfull i väntan på maten




Kommentarer
Postat av: Elin

Sist jag var på teneriffa blev jag kär i churros och har haft det som önskedröm till frukost länge, farligt gott! och allt det andra på buffen också!
Förresten, kika efter affären stradivarius, det är en systerbutik till zara men med vettigare priser. Vi hade en sån i närheten av vårt hotell.
Ha det så fint!

Svar: Det är fantastiskt gott. Jösses, jag är mätt mest hela tiden här! Stradivarius spanade jag in igår och idag blev det två plagg därifrån, men det var inte billigt. Men säg något som är det här. Ha det fint du också, ses något när jag kommer hem!!
Emma Jordell

2014-06-23 @ 08:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0