Trött blev packad

Efter det mycket trevliga 50-årsspektaklet var vi helt slut. Vi landade i soffan och glömde middag. Det resulterade i kokta ägg, kvarg och choklad för min del. Sedan var jag så trött att hälften hade varit nog. Men sedan kommer man in i andra andningen och just nu har jag provat igenom alla mina bikinisar och insett att vissa av dem var mindre fina, rensat garderoben och fyllt på rensa-bort-kläder-kassen, tvättat en maskin samt börjat packa inför Teneriffa på tisdag. Jag tänker mig att vid denna resa har jag mina outfits klara och behöver inte något plagg förutom dessa. Sedan behöver man ju något att sova i, något att sätta på sig innan man hoppar in i duschen, något när man kommer ur duschen, något på kvällen och sedan minst två strandoutfits per dag. Utöver mina först uttänkta plagg. Och så behöver man skor. Flip-flops, sandaler, träningspjuck, klackar.. Frågor på varför jag alltid reser med övervikt? Men just denna gången kanske jag lyckas?


Mina par shorts. Och nej, jag kan inte ta bort något par..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0