Veckans träning vecka 25

Måndag: Överkropsstyrka med PT
Tisdag: Styrka ben
Onsdag: Löpning 3 km + corestyrka i hotellgymmet
Torsdag: Styrka överkropp
Fredag: Löpning + styrka ben
Lördag: VILA
Söndag: Löpning 3 km + plankan 3x1 minut


Låt oss ägna oss åt en vecka där träning faktiskt fanns med. Det är förra veckans träning där jag fick till två bra styrkepass innan vi drog iväg till Teneriffa. På Teneriffa fanns gym och det utnyttjade jag nästan varje dag. Det blev något modifierade styrkepass och som grädde på moset blev det löpning! Halleluja, tre löppass och totalt tio kilometer och ingen är lyckligare än jag. Kanske att jag kan lyckas genomföra min halvmara i höst trots allt..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0