Backstreet Boys Stockholm

Igår var en bra dag. Jag mötte upp tre toppenbrudar, käkade en hamburgertallrik, laddade lite, pratade lite och sedan..såg Backstreet Boys på Hovet!! Alltså konserten var så bra. De är så nedrans bra. Det var länge sedan jag dansade loss som igår. Jösses vilka minnen som poppade upp. De firar visst 21 år i år, galet att de varit med under nästan hela min uppväxt. Och de kommer aldrig bli dåliga i mina öron. Punkt.










Nu är det äntligen fredag. Det blir jobb följt av träning följt av middag med våra kompisar. Följt av sömn följt av årets upplaga av BBC imorgon.



Kommentarer
Postat av: uppochhoppa

Åh, såg massa kul från fb och insta om konserten!

i morgon BBC - varmt välkommen och stor kram i förtid, pepp pepp!

Svar: Alltså du sprider sådan glädje och pepp, stort tack för det! Och tack för allt jobb ni lägger ner! Ses imorgon, stor kram!!
Emma Jordell

2014-03-14 @ 11:34:16
URL: http://uppochhoppa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0