#bbc2014

Vilken dag, jag är helt slut! Idag var det dags för årets upplaga av Blogger Boot Camp. Efter tidigt uppgång och frukost drog jag iväg till KTH-hallen och startade dagen med löpning med Malin Ewerlöf-Krepp. Det blev först uppvärmning i kylan följt av löpskolning (tripping, skipping, spark i rumpan samt någon form av galopp/hästlöpning) och sist mördarintervaller. Hjälp vad jag tryckte på. 3x1 minut med en minuts vila emellan, sedan 3x45 sekunder med 45 sekunders vila samt 3x30 sekunder med 30 sekunders vila. Efter detta och min benträning igår var jag lagom mör vill jag lova. Sedan var det bara på't igen.


Malin



UTElöpning


Elin, Malin och jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0