Bra start på denna dag

Igår kväll skulle jag gå och sova relativt tidigt tänkte jag. Jo, tjena. Jag skulle bara plugga lite Body pump som jag somnade ifrån natten innan. Sedan började jag planera dagen, planera träning och vips var klockan halv två. Men då är det guld värt när man har en sambo som låter en fortsätta sova trots att Alicia vaknar tidigt. Efter lite mer sömn hoppade jag upp, jobbade lite, frukosterade, övade in en till Body pump-låt och slutligen hoppade jag iväg till Sats Medis för ett tungt benpass. Det blev följande:

Frontsquats 4x6 (+ backsquat 1x8 på sista setet för att trötta ut musklerna) - Upphopp 4x10
Traditionelka marklyft 4x8 - Burpees 4x8
Marklyft 4x8 - Saxhopp 4x20
Split squat höger 4x8 - Split squat vänster 4x8




Efter det skakade kroppen rejält och nu längtar jag hem. Resten av dagen ska ägnas åt jobb, lägenhetspyssel och lite matlagning. Det gäller att vara effektiv!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0