Bröllopslördag

När jag vaknade upp i går morse var jag superladdad för bröllop och att få klä upp sig till tänderna, leka med sminket och bara vara..jag! Och vilket bröllop det blev! Jag dansade natten lång och hade det grymt trevligt. Dock kände jag redan under middagen att allt inte stod rätt till med halsen. Och mycket riktigt. I morse kände jag mig allt annat än kry. Förkyld, varmmosig och jätteont i halsen. Blä. Man har precis blivit frisk från omgång ett innan omgång två startar. Och lagom till semestern ska börja. Jomensåatt. Men jag fick i alla fall en underbar lördag och idag har jag fokus på ColdZyme-sprut i halsen. Och jobb, så jag kan semestra med gott samvete. Men sedan, då ska jag vila!






Kommentarer
Postat av: Elin

Men färgen på klänningen, vill se hela! :)
Åh, bröllop, fint.

Svar: Du ska få se, när jag kommer hem! :) Ha en underbar vecka! Kraaam!
Emma Jordell

2014-03-23 @ 12:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0