Igår: Ben

Igår efter jobbet stack jag till Sats för benträning med min PT. Halvt om halvt med träningsvärk från intervallerna i förrgår och halvt om halvt med en trötthet i kroppen som gav mig rysningar bara jag tänkte benträning. Men när man väl är där är alla oroskänslor borta och det är bara att kötta. Supersets. Frontsquats. Sugande knäböj med hantlar. Baksida lår. Marklyft. Inåtgående knän. Muskler som inte hittades. Lårcurl. Detta sammanfattar bra gårdagens pass. Och visst känns det en del idag, framförallt i rumpa och framsida lår. Men jag har en del att hämta vad gäller benträning, så det ska bli kul att se hur kroppen utvecklas och kan åstadkomma.



Middag från här om dagen. Kvargen och avokadon gjorde hela måltiden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0