Min tisdag




Hej och hå! Idag blev det underbar lunchträning. Tanken på lunchträning var var dock inte så underbar eftersom jag kände mig allmänt trött och segstartad. Även på gymmet kände jag mig svag. Men efteråt, bästa känslan! Sådär skönt trött i musklerna, allert i skallen och allmänt pigg på livet. Efter lite proteintilskott och lax till lunch kunde jag vara effektiv till hemgång och sedan åka direkt och storhandla. Med betoning på stor. Jag som just fått stor kyl och frys kände att ännu större inte vore fel. Och vi är bara tre i familjen. Hur gör alla andra? I alla fall. Nu har jag rensat skor och plockat bort en hel drös 14-centimeters klackar. Hur tusan kunde jag gå i dem tidigare? Nu ska jag Birsta tänder och sedan försöka sova. Jag ska bara..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0