Morgon-PT

Det här med morgonträning har aldrig riktigt varit min grej. Har jag sprungit tidigt får jag alltid sämre tid och är mycket tröttare än om kroppen får vakna till lite. Men med styrka känns det lite annorlunda. Nu har jag faktiskt kört två morgonpass inom loppet av två månader. Ett bra facit med tanke på att jag aldrig gjort det tidigare. Idag var det möte med PT igen och eftersom vi inte ses på allt för många veckor gick vi igenom två nya upplägg idag, ett överkroppspass och ett för benen. Det går framåt och känns riktigt roligt. Jag har ett varv kvar på det gamla benupplägget och sedan blir det det nya. Bu är jag på väg till kontoret för ytterligare en arbetsdag. Torsdag idag, snart fredag och semester!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0