N.Y. dag två

Alltså det är underbart, men så nedrans sjukt jäkla apkallt. Jag tänkte att våren kanske skulle nått New York. Men istället blir det något slags "kallaste och  blåsigaste på x antal år". Jag är fortfarande kall in i benmärgen och var tvungen att skippa en snurrande bar och häng i lobbyn till förmån för att krypa ner under täcket. Men så är jag galet trött också, så jag klagar inte. Idag har vi i alla fall gått som tusan. Vi gick ner till södra Manhattan och tog sedan en båttur på Hudson river med span på Frigetsgudinnan. Sedan prommade vi halvvägs hem och tog sedan tuben sista biten. Och sedan blev det middag. Och inte vilken som helst, utan..trumvirvel.. hamburgare! Med de bästa pommes fritesen jag någonsin ätit! Men om jag ser ut som en burgare efter denna resa är det nog fullkomligt normalt..


Glad


Två gudinnor. Eller ja, en i alla fall



Där är hon!


Att de ens står kvar när det blåser lite..?



Kommentarer
Postat av: Göta Juck

Det finns bara en gudinna. Den pallplatsen har du ju! 😘😘 Hoppas ni njuter fullt ut! PUSS!

Svar: I så fall är den delad med dig! ❤️ Jag saknar dig kvinna. Snart måste vi ses!!!
Emma Jordell

2014-03-27 @ 23:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0