Personbästa


Titta, titta!


Efter en jobb-session till tolv igår, en tidig morgon idag och en effektiv jobbdag var jag både trött och hungrig. Men jag knallade till gymmet och ställde mig på bandet. 24 minuter och 36 sekunder senare hade jag slagit personbästa på fem kilometer. Tjoho! Jag började med tio minuters uppvärmning (12 km/h) och sedan

1 min - 12 km/h
1 min - 13 km/h
1 min - 14 km/h
1 min - 13 km/h
1 min - 12 km/h

Efter detta fortsatte jag på tolvan tills jag sprungit fem kilometer. Då var jag nära att spy, men tog två minuter och hämtade mig lite innan jag sprang en sista kilometer och stannade på 30.31 på sex kilometer. Då var jag nöjd och färdig.





Glad!


För övrigt är det fortfarande ljust ute och klockan är inte ens 18, jag är strax hemma, utan jobbdator, ska käka middag, duscha och sedan bara vara. Underbart!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0