Cykel

Lunchklass done. Det var härligt att köra och se alla kämpa som galningar. Det gick nästan att ta på kämpastämningen idag. Jag var något seg i benen efter löprundan igår, men det gick väldigt bra ändå så fort jag kom igång. Nu ska jag vidare till min Body pump-klass som jag inte körde förra veckan på grund av min arm. Nu är den bättre och jag känner mig inte hindrad av den, men ska ändå till kiropraktorn i veckan för att kolla upp det. Och imorgon blir det läkaren för mina löparknän. Vem behöver en lugn stund liksom? Men en hel kropp vill man såklart ha och då är det nog värt allt spring. I slutändan.


Allvarlig som få..


..till finurlig som få




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0