Dagens gym

Åh vad härligt det var att träna idag. Det känns som det varit en vecka full av jobb, stress och inte så mycket träningstid. Så kan det bli, men oj så mycket bättre jag mår när allt klaffar och rullar på enligt plan.

Dagens träning blev styrka för överkroppen. Jag övervägde att köra ben efter gårdagens tester som medförde lite träningsvärk i bröst. Men vilken tur att jag körde mitt överkroppspass. Jag älskar det och tycker det ger massor. Lutande hantelpressar, pullups, pulldowns, raka hantelpressar, sittande rodd, pullover, axellyft åt sidan samt facepull vad var jag hann med idag. Jag lyckoflög sedan hem från gymmet och åt lunch med min lilla tös.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0