Dubbelmåndags-Body pump

Igår körde jag min Body pump med fullt hus och fem nya låtar. Jag måste varit förvirrad när jag laddade in de nya låtarna för jag hade visst råkat ta bort några av de gamla. När vi skulle börja med axlar startade stretchen. Tur då att jag hade backup i mitt lilla USB. Och deltagarna fick en liten extra vila så det blev visst bra i slutändan i alla fall. Men det ska erkännas att jag blir väldigt arg på mig själv vid dessa tillfällen. Hur som helst var det en jäkla energikick med lite ny musik och deltagarna var superbra som vanligt. En helt vanlig dubbelmåndag med andra ord. Nästa vecka kör vi hela Body pump 90 och helst med all musik på ett ställe.



I nytt linne och ny sporttop från Nike






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0