Härliga lördag

I morse var planen att dra till gymmet och träna överkroppen, men jag fick sovmorgon och utnyttjade den istället. Sedan blev det frukost framför Nyhetsmorgon och bus med min lilla tjej. Sedan var det bara att fixa sig, pudra näsan, packa ihop familjen och dra iväg på födelsedagskalas. Alltså, detta väder. Det får mig att vilja gå ut och hoppa glädjeskutt och bara njuta. Hur som helst. När vi kom hem var jag effektiv som få, slängde in en tvätt, rensade bort tusen plagg ur garderoben, dammsög och laddade diskmaskinen. Nu ska jag lägga mig och öva Body pump samtidigt som jag har Pulled pork som sköter sig själv i ugnen.

Annars har jag även ägnat kvällen åt uppsättning av mitt väldigt avancerade hemmagym. Hälften av prylarna saknas (läs: finns i lådor och hemma hos päronen) och Alicias lekmatta fick agera underlag. Så nu har jag i alla fall en hörna som kan ägnas åt träning. Bättre blir det när vi flyttat. Ååh.


Om man tappat räkningen av antal reps så är ju mattan superb!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0