Lördag

Idag startade vi dagen med att ta fel på tiden en timma vilket medförde lite extra häng i stan innan det var dags för dop. Nu är sommaren tillbaka och vilken energiboost att få vara ute och lapa sol och tanka D-vitamin ordentligt. 





Efter dopet och megafika deluxe promenerade vi till Medis. Jag hoppade in i butiker på Götgatsbacken medan de andra satte sig på en uteservering. Där möttes vi sedan upp efter att jag shoppat klart och jag drack en ljuvlig drink. Alkoholfri och allt även om alkohol kanske kunnat sätta sprätt på mina halsbacilusker. Ingen träning idag alltså. Ingen 30-årsfest heller. Nu ska jag istället hoppa in i duschen, peela mig och packa in håret. Och sedan hoppa ner mellan renbäddade lakan. Imorgon är jag frisk.


Jordgubb all over. Och jättevirgin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0