Min söndag

I morse var jag en aning trött när Alicia slog upp sina blå klockan 05.50. Men vad gör man när ungen är pigg och karln opigg? Egentligen låter man karln gå upp, men just i morse var jag snäll. Hehe. När hon sedan skulle sova sin morgon-nap tänkte jag gå och träna. Men jag var så trött att jag somnade en sväng. Vilket i och för sig var bra, men det krossade mina morgonplaner. Men när vi alla vaknat till liv igen drog vi till Fridhemsplan för att spana in Nike-utförsäljningen. Där var det ordning och reda och lätt att hitta sin storlek. Jag kom hem med en träningstopp och två sportBH-ar.



Älska färg!


Efter vår lilla visit hos Nike satte vi oss på en uteservering och smälte lite. Jag tänkte att någon färg kan man väl försöka skrapa ihop när det äntligen är sommar. Efter det åkte vi hem och bjöd våra päron på mat. Trevligt var ordet. Efter allt detta jippo blev det äntligen träning för mig. Men den berättelsen sparar vi till imorgon. Strax ska jag sova, men först ett varv Body pump. Men jag lär nog somna med lurarna i öronen.


Observera frisyren. Vi kan kalla den Triumfbågen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0