Veckans träning vecka 19

Måndag: Dubbelmåndag: Instruera Cykel 45 och Body pump
Tisdag: Vila
Onsdag: Styrka ben
Torsdag: Vila
Fredag: PT-tester
Lördag: Styrka överkropp
Söndag: Vila


Det blev några dagars ofrivillig vila med alldeles för mycket stress förra veckan. Jag jobbade i princip dygnet runt, och det är svårt att få till fler än 24 timmar på ett dygn. Sömnen blev lidande och så även träningen. Vila i all äro, jag skulle kunna ta en hel vecka och det skulle vara grymt för kroppen. Men då vill jag välja det själv. Hur som helst. Fem pass fick jag till. Mina två instruerade plus två styrkepass. Utöver detta blev det ett pass med tester med min PT. Det som saknades var löpning i någon form. Men det är träningen som blir av som räknas och fyra ordentliga pass är helt ok.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0