I'm back

Jag startade dagen med ett möte ute i Solna. Det drog ut på tiden och jag kom sent till kontoret. Men jag jobbade ikapp  tiden och fick en del gjort. Efter jobbet drog jag till gymmet. Egentligen borde jag kört styrka idag, men det var så mycket folk att jag föredrog en sväng på löpbandet. Och vilken tur, för idag var dagen jag pallade tio tvåhundrungar med hastighet 17,1 km/h igen. Sist jag gjorde det var någon gång innan Halvmaran. Då var jag dessutom uppe på 18 km/h. Snart ska jag vara där igen! Det var hur som helst pissjobbigt och härligt efteråt! 





Uppvärmning 2 km (11,3 km/h)
Intervaller 10x200 meter (17,1 km/h) med 100 meters gåvila emellan.
Nedvarvning 1 km (10,3 km/h)
Totalt 6 km på 32.24


Yeah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0