Intervaller

Idag skulle jag egentligen kört ett styrkepass med min PT, men det blev ändrades planer och jag styrde om till löpintervaller istället. Dock hade jag inte rätt skor med mig och dessutom saknade jag löpstrumpor. Men jag körde på ändå, i bomullsstrumpor och skor jag aldrig kört någon form av löpning i. Och det gick ju det också, utan att få skavsår. Men det kändes väldigt annorlunda och jag fick ett annorlunda löpsteg. Men det är väl bra med lite variation.

Uppvärmning 2 km (11,5 km/h)
Intervaller 10x200 meter (17,1 km/h), 100 meters gåvila emellan.
Nedvarvning 1 km (10,5 km/h)
Totalt 6 km, 31.57


Idag var det inte alls lika jobbigt som de senaste gångerna, så nästa gång ökar vi upp hastigheten ett snäpp.


Inte mina vanliga intervallskor


Men välmatchat i alla fall. Neondetaljer it is



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0