Söndag

Idag har vi varit igång precis hela dagen. Först frukost följt av lussebullsbak samtidigt som jag renbäddade sängarna, tvättade två maskiner och jobbade lite. Sedan hann vi med en tur till affären och en sväng om i parken. Sedan kirrade jag ugnsstekt falukorv inlindad i bacon med ost och senap. Sedan..gjorde jag nog något mer viktigt innan jag hoppade in i duschen. Nu laddar jag inför en vecka med mycket jobb och en måndag med hela nya Body pump 92. Det här med träning har ju gått sisådär efter min lilla förkylningsattack. Men imorgon är det dags, för nu känns kroppen redo igen. Äntligen. Natti!

Blivande bullar med mycket fyllning


Korv, bacon, tomat, senap och senare ost



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0