En försvunnen röst

Igår hade jag en fantastisk kväll med mina barndomsbrudar! Vi åt, pratade och umgicks som bara den. Och kanske babblade jag lite för mycket, för i morse hade jag ingen röst. Visst, man kan vara hes och 'inte ha någon röst'. Eller så kan man faktiskt tappa rösten så mycket att den faktiskt inte finns, att man nästan får lite panik och undrar var tusan den är. Där är jag, och har varit hela dagen. Och inget hjälper, inte ens glass!! Varje ord jag ska försöka få fram blir till något väsande utblås. Jag hoppas verkligen den återuppstår till imorgon. Jag och Alicia hann dock med lite mys med våra respektive BFF's och lek i parken. Nu går ögonen i kors och jag ska sova för att försöka bli frisk till imorgon.


Förrätten igår


Och efterrätten. Sjukt smarr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0