Fredag

Ja, nej men bättre har jag ju inte blivit direkt. Nätterna är vidriga och dagarna är hanterbara även om en soffa, filt och varm choklad med grädde skulle locka mer. Men jag ser det fortfarande som kroppens sätt att få total vila. Jag skulle dock se att näsan inte rann fullt så mycket och att halsen faktiskt slutade göra ont. Nu börjar det dock gå över i någon form av hosta så nästa steg hoppas jag att innebär lindring av förkylningen och friska dagar. Ikväll blir det i alla fall middag med mina barndomsbrudar hos mig. Det ska bli grymt kul!! Och så är det fredag, woho!


Sådan mor sådan dotter? Knäböj, utfall och lite rull på foam rollern. Haha. Tur att någon kan träna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0