Måndag

Godmorgon! Här är rösten tillbaka och vilket frihet det är. Den kom tillbaka igår, så min söndag ägnades åt att prata, hehe. Dessutom hann vi med en sväng till parken, laga firre i ugn, åka och handla och se en och en halv film. Men helt frisk är jag tyvärr inte, så jag får vicka bort min fantastiska måndags-Body pump ikväll. Jag har haft ont i huvudet sedan i fredags kväll och jag hostar och snorar som en toka och träning i samband med detta är inget jag vill förmedla till mina deltagare. Nu har jag vilat i en vecka snart och jag längtar verkligen tillbaka till  träningssalarna. Vi får se när jag kan få till det. Nu är det dags att ta sig an sista veckan på jobbet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0