Dagens löp: Fem kilometer

Taggad på mer


Idag blev det löpning när jag kom hem från jobbet. Jag stack ut och sprang en femma och försökte trycka på lite i steget. Benen var förvånansvärt pigga efter lördagens halvmara och vädret var sådär precis alldeles lagom. De första två kilometrarna kändes tunga, men sedan flöt det på och den sista kilometern gick snabbast på strax under fem minuter. Rundan slutade på ganska exakt 26 minuter. Den hade slutat under 26 minuter om jag slapp stå stilla vid ett rödljus hur länge som helst. Men nästa gång.. Efter det käkade jag blodpudding och tog sedan tag i tvätt, disk, dammsugning och byte av sängkläder. Nu ska jag duscha och sedan göra ingenting. Skönt.


I min nya tröja från Soc. Sjukt skön och springvänlig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0